Kreatin za mišično maso

Redno obiskujete fitnes, želite pridobiti na moči in mišični masi? Kreatin je prava stvar za vas!

Kreatin naše telo proizvaja samo, 1-2 grama na dan. Kreatin je zelo priporočena stvar, sploh pri fitneserjih, kateri želijo pridobiti hitro na mišični masi ali pa pridobiti moč. Sam kreatin večinoma dobimo v mesu. Zato je tudi zelo priporočljivo, da fitneserji pojejo veliko mesa, bolj natančno rdečega mesa. Priporočljivo ga je pa dodajati še posebej kot prehranski dodatek. Kreatin mišicam zagotavlja energijo, za njihovo delovanje. Ubistvu bo poboljšal vaše telesne sposobnosti. Kreatin bo pozitivno vplival na: regeneracijo mišic med samimi serijami, veže vodo v mišice, poveča volumen mišic, poboljša pridobivanje mišične mase, omogoča boljšo porabo ogljikovih hidratov. Kreatin lahko dobimo v kapsulah ali pa v prahu.

Imamo več načinov, kako uporabljati kreatin. Poznamo 2 najbolj efektivna in popularna, to sta faza polnenja in brez polnenja. Faza polnenja ponavadi traja 5-7 dni. 1. dan v telo vnesemo manjše količine kreatina, katere se vsak dan stopnjujejo. Na koncu pridemo do okoli 20g kreatina. Tu so raziskave pokazale, da to je dober način za pridobivanje moči in mišične mase. Pri fazi brez polnenja, pa vsak dan vzamemo približno 5g kreatina, približno 4 tedne. Tudi ta način je zelo efektiven. Priporočamo, da vsak posameznik poskusi oba načina, in potem se vidi, kateri je boljši zanj. Vsak človek deluje malo drugače in ima drugačno sestavo in genetiko, zato vsaka stvar nebo imela enakega efekta pri vsakem človeku.

Eden odmerek kreatina predstavlja 5g kreatina, katerga zmešamo z 2dl vode in popijemo. Na dneve, ko ne treniramo, je priporočljivo, da ga jemljemo na tešče. Na dneve, ko treniramo pa pred treningom, saj nam bo kreatin tako dal več energije med treningom.

Torej bi radi čim hitreje pridobili na mišični masi in moči? Kreatin je zelo dobra stvar, katero so znanstveniki že velikokrat testirali in je znanstveno dokazano, da ima zelo dober efekt.