slaba prebava

Slaba prebava in glavni vzroki zanjo

slaba prebava

Slaba prebava še zdaleč ni redek pojav. S tovrstno težavo se namreč srečujejo številne osebe, in to ne glede na to, koliko so stare in katerega spola so. Krivcev za to je več, v prvi vrsti pa je zagotovo to nepravilna prehrana. Za slabo prebavo je ne nazadnje krivo tudi premalo gibanja oziroma aktivnosti. Strokovnjaki pa bi ob tem še pripomnili, da je slaba prebava lahko tudi posledica nekakovostnega in nemirnega spanja.

Dobro je torej poznati vzroke za slabo prebavo, da potem težavo lahko veliko pa tudi lažje rešujemo. Če boste ugotovili, da je slaba prebava pri vas posledica neaktivnega življenja, je najbolje, da se čim prej pričnete ukvarjati z vsaj eno aktivnostjo – nekje do pol ure ali do ure na dan.

Na jedilnik ne postavljajte nezdrave prehrane

Pogosto nimamo časa pripraviti dovolj zdravega in uravnoteženega obroka, zato zaužijemo tisto, kar nam najprej pride pod roko. In tudi to je lahko eden od glavnih razlogov, da je naša prebava slaba. Jedilnike bi praviloma morali načrtovati vnaprej. Četudi nimamo dovolj časa za pripravo zdrave hrane, pa je najpomembneje, da ne zaužijemo prav vsega. Še posebej se je treba izogniti tisti vrsti hrane, ki nam že tako in tako ne ustreza.

Prebavo lahko kar precej izboljšamo tudi tako, da zaužijemo dovolj vitaminov in mineralov. Te v večjih količinah lahko najdemo v zelenjavi in sadju. Na sploh pa se je najbolje izogibati nezdravim maščobam in nezdravi vrsti ogljikovih hidratov.

Prebava se vam bo izboljšala, če boste dovolj dolgo in kakovostno spali

Slaba prebava pa lahko kaj hitro postane preteklost, če boste svojemu telesu ponudili dovolj veliko mero kakovostnega in mirnega nočnega počitka. Če hodite spat zelo pozno, je veliko večja verjetnost, da se pogosteje srečujete s slabo prebavo oziroma da imate različne težave, ki so povezane s prebavo. Neredko ste na primer zaprti ali pa vas muči napihnjenost.

Na sploh pa si v času slabe prebave lahko pomagate z najrazličnejšimi povsem naravnimi sredstvi. Da bi se bolje počutili oziroma da bi izboljšali svojo prebavo, vam ni treba posegati po nenaravnih izdelkih, ki so pogosto tudi nezdravi pa tudi kar precej dragi.